З проблемою дисбалансу коліс стикався кожен автовласник. Зрозуміти, що прийшов час завітати на СТО, можна по вібрації, яка відбиває у кермо та суттєво знижує комфорт управління автомобілем. Причин появи дисбалансу кілька. Найчастіше він спостерігається через нерівномірний знос шин або пошкодження дисків. Реагувати на розбалансування потрібно якомога швидше. Для усунення недоліку використовуються балансувальні станки для легкових авто, придбати які можна в магазині «АМ-Технологія».
Класичний балансувальний верстат – обладнання з досить простою конструкцією. Його основою є станина, на яку встановлено всі інші елементи: систему з ротором, що обертається, електродвигун з гальмами та управлінням, пристрої для вимірювання та корекції, а також захисний кожух. Процедура балансування виглядає наступним чином:
колесо встановлюють на верстат у відповідному положенні та фіксують;
наступний етап – прокручування колеса, під час якого датчики знімають показники;
остання процедура – визначення місць, в яких виникла неврівноваженість.
Під час виконання робіт обов’язково визначається діаметр та ширина диска, а також розташування колеса на валу. Точність інформації багато у чому залежить від якості верстата, але купувати найтехнологічніший стенд для балансування шин легкового авто зовсім не обов’язково. Для невеликого СТО оптимальним рішенням може стати й досить проста модель, підібрати яку допоможуть наші фахівці.
Балансувальні стенди відрізняються один від одного переліком параметрів. По-перше, це тип опори, яка може бути жорсткою чи м’якою. Перевагою першого варіанту є універсальність, другого – точність вимірювання. До того ж верстат для балансування коліс, купити який можна в «АМ-Технологія», може бути напівавтоматичним чи автоматичним, обладнаним електронним або лазерним позиціюванням тощо.
Особливістю напівавтоматичних моделей є те, що розташування колеса на валу визначається за допомогою електронної лінійки. Всі інші параметри в таких верстатах майстер змушений вимірювати самостійно. Напівавтоматичний станок для балансування має демократичну ціну, тому для невеликих СТО таке рішення є оптимальним.
Цей варіант є найтехнологічнішим, тому великі автосервіси обирають саме його. Всі вимірювання в таких стендах відбуваються автоматично. Майстру необхідно лише встановити колесо на верстат та запустити програму. Стенд балансувальний автоматичний працює набагато швидше та точніше, тобто, дозволяє обслуговувати більшу кількість авто за певний час. Цей фактор повністю нівелює такий недолік обладнання, як досить висока ціна. Автоматичні стенди присутні в асортименті більшості виробників, до яких належать такі відомі бренди, як Sicam, INVENTO, Fasep тощо.
Особливість 3D-стендів полягає у тому, що вони вимірюють відразу три параметри: відстань, діаметр та ширину. Розширені можливості обладнання забезпечені наявністю вбудованого сонара, який вимірює ширину колеса в автоматичному режимі. Вся інформація, необхідна для роботи оператора, у таких моделях виводиться на монітор або дисплей.
Для визначення положення колеса на валу може використовуватися електронне або лазерне позиціювання. Особливість першого полягає у використанні для визначення оптимального місця розташування тягарців датчиків та електронної системи. Моделі з лазерним позиціюванням мають у своєму складі лінійні та точкові лазери. Лінійні використовуються для роботи зі сталевими дисками, точкові – з алюмінієвими. Купити легкові балансувальні стенди з електронним чи лазерним позиціюванням допоможуть фахівці «АМ-Технологія».
До переліку основних технічних характеристик належить наступне:
діаметр та ширина диска;
максимальний діаметр та ширина колеса;
максимальна вага колеса;
середній час циклу вимірювання.
Серед додаткових характеристик слід зазначити наявність та тип дисплея, метод введення даних, спосіб фіксації колеса.
Купити балансувальний станок в Києві для маленького СТО чи великого автосервісу ви можете просто зараз. Для вам необхідно вивчити характеристики представлених моделей та обрати серед них ту, що ідеально підійде саме вам. Доставка по Україні здійснюється провідними компаніями-перевізниками.