Програматор ATEQ VT Truck 2.0 OBDII сканер для обслуговування TPMS вантажних автомобілів та автобусів, діагностики бортової системи

NEW
NEW
NEW
NEW
NEW
NEW
NEW
NEW

Програматор ATEQ VT Truck 2.0 OBDII сканер для обслуговування TPMS вантажних автомобілів та автобусів, діагностики бортової системи

Артикул: 72-21-634
Під замовлення

42 817.02 ГРН

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Функція активації датчиків TPMS
так
Зчитування робочих частот датчиків
315 / 433 МГц
Функція діагностування датчика
так
Зчитування показників датчика - тиск/ID-номер/температура/акумулятор
так
Функція адаптації нових датчиків (перенавчання) за допомогою OBDII
так
Зчитування та скидання TPMS кодів помилок (DTC) із блоку ECU
ні
Функція програмування універсального датчика
копіювання ID за допомогою OBD з ECU та записом у датчик
Зчитування та скидання кодів усіх доступних систем
ні
Функція програмування універсального датчика
копіювання ID з активацією, записом у новий датчик
Підтримка OBDII
так
Функція програмування універсального датчика
копіювання ID вручну, вводячи оригінальний ID
Оновлення програмного забезпечення
по USB
Функція програмування універсального датчика
автоматичне ID створення із вбудованої бази
Підписка на оновлення
1 рік безкоштовно
Функція перевірки сигналу ключа RKE&RF
ні
Автоматичне сканування VIN-номера
ні
Програмування універсальних датчиків
мультибренд
Довідник кодів запасних компонентів OE
так
ОПИС

Діагностичний прилад ATEQ VT Truck 2.0 він пропонує ряд функцій для активації всіх датчиків TPMS та збереження даних сенсорів розроблених спеціально для вантажівок, автобусів, міжміських автобусів, причепів і легких вантажівок. З використанням роз'єму OBDII ці дані можуть бути передані на транспортний засіб для скидання ECU (адаптації датчиків в автомобіль), коли датчик замінюється або змінилися колісні позиції  - він є повністю оновлюваним універсальним інструментом TPMS для вантажних автомобілів.

ОСОБЛИВОСТІ ПРИЛАДУ ATEQ VT47:

  • Найповніша та найактуальніша база даних – для вантажівок, автобусів, міжміських автобусів, причепів і легких вантажівок з Європи, США.
  • Бортова діагностика через роз'єм OBDII.
  • Вбудована система конфігурації автомобіля.
  • Вся інформація TPMS на одному екрані.
  • Програмує всі провідні програмовані датчики вторинного ринку.
  • 2,8"-дюймовий повнокольоровий дисплей.
  • 8 програмованих клавіш, щоб легко переміщатися меню.
  • Пошук номеру деталі датчика TPMS (OE та aftermarket).
  • Вказує номер деталей, процедур діагностики, місця підключення до автомобіля через роз'єм OBDII.
  • Журнал історії останнього діагностованого автомобіля.
  • Діагностичний сканер ATEQ повністю оновлюється через інтернет/Wi-Fi та оновлення в реальному часі на основі Live Sensor™.

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ATEQ VT Truck 2.0:

Функція Check SENSOR перевірка датчика - діагностика системи TPMS

У режимі перевірка датчика доступні основні функції TPMS:

  • Сканування датчиків TPMS;
  • Зчитування показників датчика TPMS: тиск в шині, ID-номер, температура, стан заряду акумулятора датчика.

Активуйте кожен датчик автомобіля, щоб переконатися, що вони працюють правильно. Ця процедура дозволяє швидко визначити пошкоджені або несправні датчики, оскільки деякі автомобілі не повідомляють про несправний або неправильний датчик на приладовій панелі автомобіля.

Режим CONFIGURATOR конфігурація кількості осей та кількості коліс вантажівки

Конфігурація кількості осей та кількості коліс вантажівки використовується функціями: 

  • Перевірка датчика.
  • Програмування датчика. 
  • Останні дані датчика.

Тому перед використанням цих функцій необхідно налаштувати кількість осей та коліс.

Функція PROGRAM SENSOR програмування датчиків

5 функцій - програмування універсального датчика TPMS:

  • Копіювання ID ідентифікатора
  • Копіювати набір ID ідентифікаторів (до 22 коліс)
  • Створити новий ID датчик
  • Копіювання ID з використанням OBD2
  • Копіювання ID з ручним введенням номера

У режимі програмування датчика, отримуємо ID ідентифікатор датчика для його перенесення в програмований універсальний датчик для вантажних автомобілів:

Якщо «старий» датчик зчитується, скористайтеся функціями (щоб отримати ідентифікатор):
Копіювання ID ідентифікатора - ця функція використовується для сканування ID існуючого (поламаного), або оригінального OE датчика та копіювання його ідентифікатора ID з наступним записом в новий універсальний датчик. Ми отримуємо новий датчик з тим самим ID ідентифікатором та протоколом, який вже був прописаний в авто.
Копіювати набір ID ідентифікаторів (до 22 коліс) - ця функція використовується для сканування ID комплекта коліс до 22 шин, з наступним записом в нові універсальні датчики. 
Якщо «старий» датчик не зчитується, скористайтеся функціями (для створення нового ідентифікатора):
Створити новий ID датчик - ця функція дозволяє автоматично запрограмувати унікальні ID ідентифікатори датчиків. Для універсального датчика буде створено випадковий ID ідентифікатор - прилад зі свого каталогу у відповідності до обраного автомобіля завантажує відповідний оригінальний протокол і присвоює ID в нові датчики.
Копіювання ID з використанням OBD2 - через кабель отримуємо з автомобіля всі ID датчиків, які були в ньому прописані та переносимо дані (програмуємо, копіюємо) на нові універсалні-програмовані датчики.
Копіювання ID з ручним введенням номера - ця функція використовується для ручного введення вихідного ID-ідентифікатора датчика та програмування нового датчика. Наприклад, є тільки фото датчика, на якому нанесений ID, клієнт з автомобілем знаходиться в іншому місті і треба запрограмувати і відправити поштою. Наприклад, з датчика не можливо зчитати інформацію (розряджена батарейка), дістаємо датчик з колеса та переписуємо в ручну ID який нанесий на датчик та програмуємо новий універсальний датчик.

За допомогою приладу ATEQ VT Truck 2.0 можна виявити та прибрати дефектний датчик, зробити дублікат, створити нові сенсори.

Тільки в цьому приладі є практично всі протоколи ОЕМ по датчикам TPMS – і це дані безпосередньо ОЕМ – від автовиробників.

Крім того - з пам'яті приладу по вже відомому автомобілю можна створити нові датчики TPMS.

Прилад працює практично з будь-якими датчиками TPMS – і сьогодні і завтра.

Фірма ATEQ є розробником TPMS девайсів практично для всіх автомобільних виробників.

Що ще важливо – не потрібно перекладати тонни мукулатури, щоб знайти протоколи виробників – усі дані є в приладі.

Унікальний діагностичний інструмент ATEQ VT Truck 2.0 для професіоналів автосервісу – найкращий прилад у світі з діагностики TPMS.

В КОМПЛЕКТІ ПОСТАВКИ ATEQ VT Truck 2.0:

ATEQ VT Truck 2.0 Сканер

ATEQ VT Truck 2.0 зарядний адаптер

ATEQ VT Truck 2.0 зарядний кабель

ATEQ VT Truck 2.0 OBDII кабель

ATEQ VT Truck 2.0 OBDII адаптер

ВІДГУКИ
З ЦИМ ТОВАРОМ КУПУЮТЬ
Датчик EU-Pro Truck 1.0 тиску в шині TPMS для вантажних автоміблів DAF, MAN, Mercedes, Renault, Scania, Volvo EVOBUS, Iveco, HAMATON 72-22-070Артикул: 72-22-070

3 461.82 ГРН

  • Робоча частота

    433 МГц

  • Програмування

    діагностикою ATEQ

  • Підтримка автомобілів ринків

    Європа

  • Строк роботи батареї

    ≥ 5 років

Вентиль TPMS Truck довжина 57.2мм, кут 0°, вигин 45°, для вантажівок DAF, Iveco, MAN, Mercedes, Renault, Scania, Volvo з датчиком TPMSАртикул: 72-21-410

783.48 ГРН

  • Діаметр посадковий

    9,7 мм

  • Максимальний тиск

    14 бар

  • Довжина

    57,2 мм

  • Застосовується

    на легкосплавних дисках

Клапан TPMS Truck довжина 77мм, кут 18°, вигин 7°, для вантажівок DAF, Iveco, MAN, Mercedes, Renault, Scania, Volvo з датчиком TPMSАртикул: 72-21-409

1 006.68 ГРН

  • Діаметр посадковий

    9,7 мм

  • Максимальний тиск

    14 бар

  • Довжина

    77 мм

  • Застосовується

    на легкосплавних дисках

Вентиль TPMS Truck довжина 63мм, кут 27°, для вантажівок DAF, Iveco, MAN, Mercedes, Renault, Scania, Volvo з датчиком TPMSАртикул: 72-21-407

906.42 ГРН

  • Діаметр посадковий

    9,7 мм

  • Максимальний тиск

    14 бар

  • Довжина

    63 мм

  • Застосовується

    на легкосплавних дисках

Є ПИТАННЯ? МИ ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЄМО
+38