Балансувальний порошок-мікробісер TECH вагою 8 кг — це сучасне рішення для автоматичного динамічного балансування коліс вантажного транспорту, автобусів та позашляховиків. Порошок рівномірно розподіляється всередині шини під час руху, забезпечуючи точне балансування без використання традиційних балансувальних тягарців або балансувального стенду.
Балансувальний компаунд (мікробісер) ТЕСН PLUS TB8KG призначений для балансування коліс із посадковим діаметром шин від 15" до 24.5" дюймів. Може використовуватися зі здвоєними колесами.
Балансувальний порошок забезпечує стабільне балансування колеса впродовж усього терміну експлуатації шини. Мікробісер розміщується всередині шини перед її монтажем на диск.
Автоматичне балансування в русі — мікробісер самостійно адаптується до змін у навантаженні та швидкості.
Простота використання — не потребує спеціального обладнання для монтажу.
Не пошкоджує внутрішню поверхню шини — повністю інертний матеріал, не абразивний.
Повторне використання — у разі заміни шини, мікробісер можна перенести до нової.
Основні характеристики бісеру для балансування:
Компаунд ТЕСН PLUS для балансування коліс складається зі скляних, прозорих, відкаліброваних за розміром до 1мм мікрокульок із майже ідеально круглою поверхнею, що схожі на мікробісер яке не руйнується і не розсипається. Він не містить кремнеземного покриття і не здатний вбирати вологу. Розмір їх такий, що легко дає змогу помістити всередину колеса навіть через стандартний вентиль за допомогою спеціального аплікатора без розбирання колеса. Порівнюючи з іншими подібними складами, балансувальний склад ТЕСН PLUS має кращу плинність і довговічність:
|
У разі виникнення дисбалансу ("важка точка") на колесі сила, викликана цим дисбалансом, відповідно до законів Ньютона змушує мікробісер за інерцією миттєво зайняти місце всередині шини, протилежне цій точці дисбалансу, нейтралізуючи, таким чином, дисбаланс. Це відбувається дуже швидко, так як мікрокульки мають спеціальне покриття, що зменшує силу тертя, що не дає їм злипатися й усуває електростатичне тяжіння, що не дає змогу їм залишатися в одній точці. У разі зупинки колеса мікрокульки падають вниз, а під час повторного руху процес відновлюється.