Інструкція зі встановлення кілочока-Uni-Seal комбінований метод ремонту проколів шин, TECH   -Шиноремонт

1. Уважно огляньте шину, щоб визначити, чи підлягає вона ремонту. Позначте місце пошкодження із зовнішньої та внутрішньої сторони за допомогою маркувальної крейди арт.951. Видаліть предмет, що спричинив пошкодження шини.
2. Нанесіть очищувач-знежирювач арт.704 (Rub-0-Matic) на зазначену область шини. Повторіть процедуру 2-3 рази, щоб видалити все забруднення.
3. Підготуйте пошкодження за допомогою карбідної фрези. Швидкість обертання дрелі не повинна перевищувати 1200 об/хв. Опрацюйте зі внутрішньої сторони шини. Повторіть цю процедуру, як мінімум, три рази, потім повторіть з зовнішньої.
4. Нанесіть вулканізаційну рідину арт.760 усередину проколу по всій його довжині за допомогою спірального шила арт.915, повертаючи його за годинниковою стрілкою. Повторіть процедуру від 3 до 5 разів.
5. Нанесіть вулканізаційну рідину арт. 760 на дротяний тримач з кілочком.
6. Потягніть хвостовик на місце, залишивши приблизно 1/8” (3 мм) зі внутрішньої сторони шини.
7. Обробіть дрібнозернистою абразивною півсферою арт.RH-104 виступаючу частину кілочка, а потім зазначену область. Швидкість не повинна перевищувати 5000об/хв.
8. Використовуючи м’яку дротяну щітку арт.S892 видаліть частинки гуми, потім за допомогою пилозбірника, приберіть полірувальний пил і сміття з обробленої ділянки.
9. Використовуючи хімічну вулканізуючу рідину арт.760 нанесіть тонкий шар на поверхню та дайте просохнути 3-5 хвилин. У холодних або вологих умовах знадобитися додатковий час.
10. Частково зніміть захисний полімер із  зворотної частини пластиря. Розташуй-те пластир таким чином, щоб прокол із вклеєним кілочком розташовувався суворо по центру пластиру.
11. Ретельно прикатайте пластир, від центру до країв. Зніміть синій полімер з-під пластиря та продовжуйте прикатувати до краю ремонту.
12. Зніміть прозору плівку з шапки грибка. Щоб загерметизувати край ремонту та верх відшліфованої зони, викорис-товуйте Tech Security Coat арт.738.

13. Розслабивши ніжку, відріжте зайву частину на 1/8 дюйма (3 мм) над поверхнею протектора. Шина готова до повернення в експлуатацію.

УВАГА!

Якщо шину відремонтувати не належним чином, це може призвести до РАПТОВОГО СПУСКУ ШИНИ, ЩО ПРИЗВОДИТЬ ДО СЕРЙОЗНИХ ТРАВМ АБО СМЕРТІ. Уважно прочитайте і дотримуйтесь цих інструкцій.