Ремонт автомобільних камер латками TECH 2-WAY методом холодної вулканізації   -Ремонт камер

Латки TECH 2-WAY – це найкращі матеріали для ремонту камер із створених на сьогоднішній день. Кожна латка довговічна, безпечна і міцніша за саму камеру в два рази. Фірма ТЕСН виготовляє круглі та овальні латки для будь-якого проколу або порізу на будь-яких камерах. ТЕСН – піонер у виробництві данних матеріалів. Ремонтуючи камеру, ви можете оцінити високу якість матеріалів ТЕСН.

Універсальні латки AL PURPOSE розроблені спеціально для радіальних та діагональних шин. Спеціальний склад латки та потовщена гума протистоять деформаціям. Якщо при роботі з матеріалами Ви будете неухильно дотримуватись інструкцій, ділянка що ремонтується прослужить все життя камери або шини.

1. Позначте пошкодження, використовуючи маркувальну воскову крейду арт.951.

2. Для запобігання збільшенню розриву камери надалі необхідно обробити поріз, закругливши краї.

3. Очистіть ділянку, що ремонтується, за допомогою знежирюючої рідини арт.704 і тканини, що не містить ворс.

4. Виберіть потрібну латку для ремонту пошкодження. Вона має перекривати розміри пошкодження на 15 мм з усіх боків.

Покладіть латку по центру пошкодження та позначте навколо неї область на 15 мм більше для механічної обробки камери.

5. Обробіть ділянку, що ремонтується, для видалення технологічних нерівностей і верхнього шару камери. Швидкість обертання низькообертового дриля при обробці не повинна перевищувати 4000 об/хв.

Використовуйте шліфувальну абразивну напівсферу арт.RH102.

6. Очистіть місце пошкодження дротяною щіткою арт.S892 при швидкості обертання дриля 4000 об/хв, потім очистіть все пилососом арт.AV301.

7. Нанесіть тонкий шар клею для хімічної (холодної) вулканізації арт.760, рухаючись від центру області, що ремонтується, до країв. Не наносьте другий (додатковий) шар клею. Зачекайте приблизно 3-4 хвилини, щоб він повністю висох.

8. Частково видаліть захисну плівку синього кольору та звільніть сірий шар гуми. Беріть латку, не торкаючись руками сірого шару гуми.

9. Розташуйте латку по центру пошкодження та притисніть її великим пальцем до камери.

10. Ретельно прикатайте латку за допомогою розкочування арт.Т-15-3, рухаючись від центру до країв.

11. Видаліть прозору поліетиленову плівку з латки та посипте відремонтоване місце тальком арт.706. Це запобігатиме прилипанню сірого шару латки до внутрішньої сторони шини.

Після цього камера готова до експлуатації.