RM-11 Ремонт діагональних шин сільськогосподарської техніки матеріалами ВР TECH серії BIAS PLY   -Шиноремонт

Діагональні пластирі TECH ВР можна використовувати як для ремонту безкамерних, так і камерних шин. Вони виключно гнучкі, міцні та безпечні. Після ремонту діагональними пластирями TECH серії BIAS PLY колесо може пройти сотні тисяч кілометрів.

Усі діагональні пластирі мають шар гуми між кордом та сірим адгезивним шаром самовулканізуючої гуми. Він поглинає удари. Структура пластиру дозволяє встановлювати його близько до борту колеса, усуваючи необхідність встановлення окремого пластиру на бічній стінці шини.

Нижче наведено інструкцію з ремонту вантажних діагональних шин методом, при якому поряд з матеріалами холодної вулканізації використовується вулканізатор. Після того, як сира гума, що заповнює пошкодження, проварюється вулканізатором, пластир встановлюється методом холодної вулканізації.

1. Якщо шина була заповнена спеціальною рідиною для баласту, або інша рідина потрапила всередину, видаліть всю рідину і дайте шині висохнути протягом 24 годин. Шина має висохнути повністю перед її перевіркою.
2. Уважно огляньте шину із зовнішньої та внутрішньої сторони, знайдіть пошкодження, щоб визначити, чи підлягає вона ремонту. Зона огляду має бути добре освітлена.
3. Під час огляду знайдіть і позначте маркувальною крейдою арт. 951 всі пошкодження зсередини та зовні шини.
4. Виміряйте відстань між краєм обода шини і краями пошкодження зсередини шини, щоб визначити зону, що не ремонтується. Якщо пошкодження потрапляє в зону, що не ремонтується, шина не підлягає ремонту. Для шин розміром 13.9 і менше це відстань 75 мм, для шин від 14.9 до 20.8 – 100 мм, для шин 23.1 і більше – 150 мм.
5. Видаліть із шини всі сторонні предмети, якщо вони є. Визначте розмір пошкодження та можливе розшарування шарів корду за допомогою шила з тупим кінцем зсередини та зовні шини.
6. Зсередини шини виміряйте максимальні габарити пошкодження (корду). За таблицею по застосуванню латок ВР® визначте, чи пошкодження підлягає ремонту.
7. Після того як Ви визначили, що шина підлягає ремонту, очистіть внутрішню поверхню шини. Нанесіть очищувач арт.704 (Rub-O-Matic) за допомогою аерозольного розпилювача арт. 975 (атомайзер, розпилювач пневматичний) на зазначену область шини.
8. Поки зазначена область ще волога, видаліть бруд скребком арт. ABT-14B. Нанесіть рідину для очищення на тканину, що не містить ворсу, і очистіть місце пошкодження. Дайте рідини Rub-O-Matic для чищення 3-5 хвилин, щоб повністю висохнути.
9. Зніміть верхній шар гуми по периметру пошкодження ковпачковою фрезою арт. S2045, встановленим на низькообертовому дрилі арт. S1036 (максимальна швидкість обертання 4000 об/хв). Заточуйте ковпачковий обрізувач перед кожним застосуванням.
10. Видаліть гуму в місці пошкодження із зовнішнього боку шини ковпачковим обрізачем арт.S2045, встановленим на низькооборотній пневмодрилі (максимальна швидкість обертання 4000 об/хв). Також ви можете використовувати абразивну контурну півсферу арт.RH122 діаметр 90мм, із зернистістю SSG 390.
11. Після видалення зовнішнього шару гуми перевірте, чи немає прихованих пошкоджень корду.
12. Використовуючи спеціальний ніж арт.940 або арт.941 DEXTER, остаточно видаліть гуму з пошкодженого місця шини. Ніж має бути спрямований під кутом 90 ° до шини.

13. Шорсткуватим типу абразивним олівецем арт.RH626, із зернистістю SSG330, встановленим на низькооборотному дрилі (максимальна швидкість обертання 4000 об/хв.), обробіть основу пошкодження і закругліть його кінці, щоб воно не збільшилося після ремонту.

14. Обробіть краї пошкодження під кутом 45°, використовуючи абразивне кільце арт.RH304 або арт.RH312 із зернистістю 230 SSG на низькооборотному дрилі (максимальна швидкість обертання 4000 об/хв). Це потрібно для отримання потрібної текстури гуми у місці пошкодження.

15. Обробіть із зовнішнього боку шини область навколо пошкодження по периметру на ширину 40 мм шорстким колом із зернистістю 230 SSG арт.RH304 або арт.RH312 або дрібнозернистою абразивною напівсферою на низькообертовому дрилі (максимальна швидкість обертання 4000 об/хв).

16. Тупим шилом арт.915 (PHT-081) перевірте, щоб весь пошкоджений корд було видалено.

17. Намалюйте восковою крейдою арт.951 лінії під прямим кутом по центру пошкодження зсередини шини для подальшого центрування латки по них. Обробіть периметр навколо ушкодження на ширину 40 мм дрібнозернистою абразивною напівсферою арт.RH109 на низькообертовому дрилі арт.S1036 TECH. Ви повинні отримати рівну платформу для вулканізаційної гуми.

18. Очистіть оброблювану область пилососом арт.AV301 PCL, щоб видалити частинки гуми та гумового пилу з внутрішньої та зовнішньої сторони шини.

19. Очистіть місце пошкодження дротяною щіткою арт.S892 на швидкості обертання дриля 4000 об/хв, потім очистіть пилососом.

20. Для визначення часу вулканізації необхідно знати товщину шини в місці пошкодження. Виміряйте максимальну глибину порізу. Напишіть розміри на зовнішній стороні шини для подальшого використання. Не виміряйте глибину пошкодження під кутом 45°.

21. Виміряйте довжину пошкодження після обробки, щоб визначити необхідний розмір діагонального пластиря серії ВР - (BIAS PLY) або BPT - (BIAS PLY TRACTOR). Визначте кількість шарів корду у шині.

22. Використовуйте таблицю для підбору діагональних пластирів ВР (BPT) таким чином:

А. Знайдіть кількість шарів корду за таблицею ВР (BPT) (ліворуч по вертикалі).

В. Знайдіть розмір пошкодження таблиці (нагорі по горизонталі).

С. На перетині двох колонок знайдіть необхідний розмір пластиря для рмонту ВР (BPT).

23. Напишіть розмір та тип підібраного пластиру зовні на шині.

24. Очистіть місце пошкодження дротяною щіткою арт.S892 на швидкості обертання дриля 4000 об/хв., потім очистіть порохотягом.

25. Нанесіть шар клею для холодної арт.760 або гарячої вулканізації арт.1082 на очищене місце пошкодження зсередини та зовні шини і дайте йому висохнути.

A. Час висихання клею арт.1082 TECH для гарячої вулканізації 15-20 хвилин (довше у вологому кліматі). Подвоїть цей час при оголеному корді..

B. Час висихання клею арт.760 TECH для холодної вулканізації 3-5 хвилин (довше у вологому кліматі). Нанесіть 2 шари клею і подвайте час висихання при оголеному корді.

26. Підготуйте сиру гуму для використання. Наріжте достатню кількість смужок гуми для гарячої вулканізації, щоб заповнити пошкодження. Попередньо нагрійте гуму до температури 49-55°С.

27. Виріжте платформу із сирої гуми товщиною 3 мм і за шириною на 25 мм більше, ніж розмір обробленого пошкодження. Розташуйте її з внутрішньої сторони шини по центру пошкодження. Притисніть платформу великим пальцем.

28. Ретельно прикатайте смужку сирої гуми за допомогою прикачувального ролика арт.T-15-6.

29. Покладіть в область порізу, з зовнішнього боку шини, нитки бавовняні для вентиляції, щоб зняти тиск з корда (всередині пошкодженої частини корда шини при вулканізації накопичується повітря). Закріпіть пластиром кінці ниток на зовнішній стороні шини приблизно на відстані 75 мм від обробленої зони пошкодження.

30. Утрамбуйте сиру гуму в місці пошкодження. Не намагайтеся заповнювати одразу всю гуму. Робіть це пошарово, інакше між утрамбованими шарами гуми залишаться повітряні мішки, що призведе до збільшення пористості гуми на місці ремонту після вулканізації. Трамбуйте гуму до тих пір, поки не зможете перейти до розкочування.

31. Закінчіть процес заповнення пошкодженого місця розкочуванням, роликом арт.T-15-6.

32. Заповніть оброблену область таким чином, щоб сира гума виступала приблизно на 3-6 мм над поверхнею шини (найбільше над центром обробленої області). Якщо пошкодження знаходиться в плечовій ділянці шини, заповнюйте пошкодження до рівня на 9 мм вище поверхні шини, щоб забезпечити потрібний тиск при вулканізації.

33. Заповніть область між краями пошкодження алебастром або алюмінієвою фольгою. Так ви зупините розтікання каучуку при вулканізації і запобігте втраті тиску. Це необхідно лише у випадку, коли пошкодження було отримано у плечовій частині обода шини або у зоні протектора.

34. Із внутрішньої сторони шини, зніміть із сирої гуми захисну поліетиленову плівку.

35. Визначте час вулканізації пошкодження.

Приклад: товщина смужки сирої гуми 3мм, глибина порізу 25мм, товщина шару сирої гуми над поверхнею шини 9мм.

Разом – 37 мм. 

Для вулканізації кожні 3 мм сирої гуми при температурі 149°С (робоча температура вулканізатора) потрібно 10 хвилин.

Тому 12 шарів х 10 хвилин = 120 хвилин. Додати час нагрівання вулканізатора до 149°С. Необхідно розрахувати час вулканізації так, щоб повністю пройшов процес вулканізації, але не було перепалювання гуми.

36. Встановіть вулканізатор на шину, попередньо переконавшись, що нагрівальні елементи знаходяться по центру порізу зовні та всередині шини. Періодично перевіряйте нагрівальні елементи.

37. Встановіть пневмопіджим на вулканізаторі, приєднавши лінію подачі повітря. Подайте тиск повітря трохи більше 2 атм.

Якщо ви використовуєте ручний вулканізатор без пневмопідтискання, то вам необхідно знову затягнути його через 5-10 хвилин після початку процесу вулканізації.

38. Підключіть внутрішні та зовнішні нагрівальні елементи до джерела живлення.

39. Увімкніть вулканізатор.

40. Поставте на таймері потрібний час вулканізації.

41. Після закінчення часу вулканізації від'єднайте лінію подачі повітря та зніміть вулканізатор із шини. Дайте шині охолонути.

42. Використовуючи ніж, відріжте залишки непровареної гуми на шині. Це зазвичай не потрібно, якщо ви використовуєте вулканізатор з пневмопідтиском.

43. Використовуючи намальовані раніше лінії (див. пункт 17), додайте діагональний пластир, вибраний раніше (див. пункт 22) на центр пошкодження зсередини шини. Обведіть маркувальною крейдою арт.951 пластир по периметру приблизно на 25 мм від країв латки. Це область для механічної обробки шорсткою.

44. Нанесіть очищувач арт.704 (Rub-O-Matic) за допомогою аерозольного розпилювача арт.975 на зазначену область шини. Поки зазначена область ще волога, видаліть бруд скребком арт. ABT-14B.

45. Обробіть зазначену область до рівної поверхні дрібнозернистою абразивною напівсферою на низькооборотному дрилі зі швидкістю обертання не більше 4000 об/хв. Це необхідно для збільшення площі склеювання пластира з шиною.

46. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки та дрібних частинок гуми.

47. Очистіть місце пошкодження дротяною щіткою арт.S892 на швидкості обертання дриля 4000 об/хв.

48. Очистіть пилососом оброблену область для видалення металевої стружки та дрібних частинок гуми.

49. Нанесіть шар клею арт.760 Fast Dry TECH для холодної вулканізації на оброблену поверхню. Дайте клею приблизно 3-5 хвилин для того, щоб він повністю висох. Якщо область камерної шини, що ремонтується, оброблена до синтетичних ниток корду, нанесіть на неї 2 шари клею і збільшіть час висихання вдвічі.

50. Частково видаліть захисну плівку синього кольору та звільніть сірий шар гуми. Це дозволить брати пластир, не торкаючись руками сірого шару.

Примітка: перед накладенням пластира переконайтеся, що борти шини знаходяться у вільному стані.

51. Розташуйте пластир строго по центру пошкодження, використовуючи лінії, які ви накреслили в пункті 17. Переконайтеся, що стрілка на пластирі, яка вказує напрямок корда, спрямована до обода шини. Це означає, що напрямок ниток корду в пластирі збігається з напрямком ниток корду в шині. Притисніть середину латки великим пальцем.

52. Ретельно прикатайте пластир за допомогою розкочування арт.T-15-6 від центру до країв. Натисніть на розкочування для забезпечення більш щільного прилягання пластиря до шини. Не повинно залишатись ніякого повітря між пластирем та шиною.

53. Зніміть синю захисну плівку, що залишилася, з країв пластира. Прикатайте всю лату розкочуванням рухами від центру до країв.

54. Видаліть прозору поліетиленову плівку із пластиря.

55. При ремонті безкамерної шини нанесіть герметик арт.738 (Security Coat) по периметру латки і на оброблену поверхню, що залишилася. Якщо ви ремонтуєте камерну шину, посипте відремонтоване місце тальком арт.706-1 (Tire Talk). Це запобігатиме злипанню сірого шару на краях латки та камери.

56. Використовуючи дрібнозернисту абразивну напівсферу арт.RH109 або RH120 на низькооборотному дрилі, обробіть місце ремонту шини зовні так, щоб воно стало врівень з рештою поверхні шини.

57. Шина готова до подальшої експлуатації. Якщо процес вулканізації та ремонту бокового порізу було виконано відповідно до цієї інструкції, відновлена ​​шина прослужить до зносу протектора.

УВАГА!

Якщо шину відремонтувати не належним чином, це може призвести до РАПТОВОГО СПУСКУ ШИНИ, ЩО ПРИЗВОДИТЬ ДО СЕРЙОЗНИХ ТРАВМ АБО СМЕРТІ. Уважно прочитайте і дотримуйтесь цих інструкцій.