Сира гума Vul Gum 1 (3 мм) Vultec для гарячої вулканізації в стрічці 3х220 мм вага 1 кг призначена для ремонту пошкоджень на будь-яких шинах методом гарячої вулканізації.
Застосовуючи сиру вулканізаційну гуму можна виконувати ремонти в бічній або протекторній зоні шин. За допомогою цієї гуми проводиться складний ремонт шин вантажних автомобілів, позашляхової та сільськогосподарської техніки та великогабаритних шин.
Оптимальна ширина та товщина сирої гуми дозволяє полегшити та прискорити процес ремонту значних пошкоджень у шинах вантажний автомобілів та іншої техніки.
Основні правила при ремонті сирою гумою:
обов'язково очищайте, зачищайте та знежирюйте місце ушкодження з зовнішнього боку шини. Далі слід наносити клей для гарячої вулканізації арт. 1082 чи клей для холодної вулканізації арт. 760. Всі ці кроки забезпечать надійну адгезію сирої гуми з шиною;
гуму потрібно нарізати смужками необхідної ширини та довжини, після чого вони підігріваються на спеціальній плиті до температури 50-55 ° С. , що забезпечить зручність запресування. Далі гума вкладається з зовнішнього боку шини в підготовлене поглиблення у місці пошкодження і остаточно прикатується роликом арт. T-15-3;
важливо заповнювати місці пошкодження сирою гумою так, щоб вона виступала на 3-6 мм над поверхнею шини, інакше під час вулканізації утвориться впадина;
сира гума вулканізується гарячим методом, а час вулканізаціїї має бути 10 хвилин на 3 мм товщини сирої гуми при температурі 149°С та тиском щонайменше 3кг/см²;
Отже сира гума заповнює пошкодження ззовні, ізолюючи його від впливів навколишнього середовища та забезпечуючи косметичний ефекту ремонту.
В свою чергу з середини шини ремонт проводить за допомогою кордового пластиру, який посилює місце ремонту та відновлює цілісність та міцність шини.
Спеціальний склад сирої гуми Vultec Vul-Gum забезпечує її зносостійкість, термостійкість, а також гнучкість та пластичність, а також дозволяє застосовувати гуму в широкому діапазоні температур: від -30 до + 100 °С.