Інструкція зі встановлення грибків TECH Uni-Seal® Ultra   -Шиноремонт

При куті проколу понад 35° градусів застосовується подвійний метод ремонту кілочком та латкою.

*Зона протектора на легковій радіальній шині починається через 25 мм від крайньої канавки, а на вантажній – через 40 мм.

Усі пошкодження, більші за ті, що визначені в таблиці, або поза вказаною зоною T-T, повинні розглядатися як ризиковий ремонт.

1. Зніміть шину з диску. Огляньте шину на наявність пошкоджень і дефектів, які зробили б шину непридатною для ремонту. Знайдіть і позначте всі пошкодження на внутрішній і зовнішній сторонах шини. Вставте конічне шило арт.TRT105 в пошкодження з внутрішньої сторони шини, щоб визначити розмір і кут пошкодження.

2. Попередньо очистіть внутрішню частину шини 2-3 рази за допомогою засобу для чищення гуми Rub-O-Matic арт.704 і шкребка арт.ABT-14B, щоб видалити забруднення.
3. Окресліть область, яку потрібно шорохувати. Зачистіть окреслену ділянку напівсферою арт.RH102 з низькими обертами (макс. 5000 об/хв) використайте пневмо шероховальну машинку арт.S1036.
4. Пошкоджену гуму та сталь слід видалити з місця проколу, використовуючи фрези, на низько швидкісному пневматичному дрилі, максимум 1200об/хв. Просвердліть пошкодження з внутрішньої сторони шини 3-5 разів. Повторіть цей процес ззовні.
5. Використовуючи м’яку дротяну щітку арт.S892 видаліть частинки гуми, потім за допомогою пилозбірника арт.AV301 PCL, приберіть полірувальний пил і сміття з обробленої ділянки.
6. Використовуючи спіральне шило арт.915 у напрямку за годинниковою стрілкою, нанесіть хімічну вулканізуючу рідину арт.760 на пошкодження. Нанесіть тонкий шар на поверхню та дайте просохнути 3-5 хвилин. У холодних або вологих умовах знадобитися додатковий час.
7. Нанесіть невелику кількість вулканізуючої рідини на чорну звужену частину ніжки. Проведіть дріт через пошкодження з внутрішньої сторони шини.
8. Візьміться за дріт плоскогубцями з зовнішнього боку шини та протягніть ніжку крізь шину, доки на шляпці не утвориться невелике поглиблення.
9. Натисніть на шляпку великим пальцем від центру назовні. Прикатайте шляпку вниз від центру назовні. Зніміть синій полімер з-під шапки грибка та продовжуйте прикатувати до краю ремонту.
10. Зніміть прозору захисну плівку з шапки грибка. Загерметизуйте край ремонту та верх відшліфованої зони, використовуйте Tech Security Coat арт-738.
11. Розслабивши ніжку, відріжте зайву частину на 3 мм (1/8"дюйма) над поверхнею протектора. Шина готова до повернення в експлуатацію.
УВАГА!

Якщо шину відремонтувати не належним чином, це може призвести до РАПТОВОГО СПУСКУ ШИНИ, ЩО ПРИЗВОДИТЬ ДО СЕРЙОЗНИХ ТРАВМ АБО СМЕРТІ. Уважно прочитайте і дотримуйтесь цих інструкцій.