Грибок Tech 292UL Uni-Seal Ultra MAX використовуються для ремонту підготовленого проколу діаметром 13 мм.
Грибок Uni-Seal Ultra - це універсальний матеріал, який можна використовувати для ремонту шин вантажних автомобілів, комерційного транспорту, сільськогосподарської техніки, землерийної, позашляхової та будівельної техніки.
Грибок артикул 292UL Uni-Seal Ultra MAX використовується для професійного ремонту прямих проколів (або косих проколів, кут яких не перевищує 35° градусів - від перпендикуляра до шини) у покришках з радіальним або діагональним кордом.
Для пошкоджень з кутом проколу більше 35° градусів (від перпендикуляра до шини) ремонт проводиться подвійним методом, тобто кілочок в поєднанні з латкою або пластирем (відповідно до таблиці підбору). Також можна застосовувати кілочок для ремонту прямих проколів за відсутності грибочка.
Ремонт здійснюється методом холодної (хімічної) вулканізації. Для цього на ніжці грибка та капелюшку є сірий шар, що вулканізується при взаємодії з клеєм (рідиною для хімічної вулканізації) арт. 760 чи 761. Зручне використання грибочка забезпечує металевий дротовий тримач.
За допомого грибка проводять ремонт протекторної частини шини. Пошкодження в шині, що відремонтоване грибком, герметичне і надійно захищене від потрапляння в прокол багнюки, вологи й каміння.
Капелюшок грибка 292UL Uni-Seal Ultra MAX має збільшену товщину і виготовляється за новою технологією переплетення корда хрест-навхрест (CROSS WEAVE), яка забезпечує посилення грибка і робить ремонт більш надійним і довговічним.
|
Перед встановленням грибка 292UL прокол обов'язково потрібно обробити пошкодження карбідною фрезою арт. 272 або арт. 359-58 (їх вибір залежить від вподобань виробника). З проколу видаляється пошкоджений корд. Ця дія дозволяє уникнути розриву кілочка (ніжки грибка) при встановленні. Також це забезпечить рівну внутрішню поверхню проколу і, як наслідок, більш щільне прилягання та приклеювання до неї ніжки, запобігаючи просоченню повітря через пошкодження. Підготовлений прокол має бути діаметром - 13 мм.
При цьому швидкість обертання фрези під час підготовки проколу не повинна бути більшою за 1200 об/хв. Тоді гума в проколі не оплавляється, що гарантує міцне з'єднання поверхні ремонтного матеріалу (грибка або кілочка) із внутрішньою поверхнею каналу проколу при застосуванні клею (рідини для холодної вулканізації).
Діаметр кілочка грибка - 15мм, трохи більший за діаметр підготовленого проколу, тому що в процесі встановлення в прокол кілочок розтягується і стає тоншим, а коли ми його відпускаємо, то завдяки властивостям гуми, він прагне своєї вихідної товщини і щільно прилягає зсередини до стінок підготовленого проколу.