Універсальні кілочки 251-1UL Tech Uni-Seal використовуються для ремонту підготовленого проколу діаметром 8 мм.
Кілочок Uni-Seal - це універсальний матеріал, який можна використовувати для ремонту шин вантажних автомобілів, сільськогосподарського та комерційного транспорту.
Ніжка грибка артикул 251-1UL використовується для професійного ремонту прямих і косих проколів у покришках з радіальним або діагональним кордом.
Для пошкоджень з кутом проколу більше 35 градусів (від перпендикуляра до шини) ремонт проводиться подвійним методом, тобто кілочок в поєднанні з латкою або пластирем (відповідно до таблиці підбору). Також можна застосовувати кілочок для ремонту прямих проколів за відсутності грибочка.
Ремонт здійснюється методом холодної (хімічної) вулканізації. Для цього на ніжці грибка є сірий шар, що вулканізується при взаємодії з клеєм (рідиною для хімічної вулканізації) арт. 760 чи 761. Зручне використання кілочка забезпечує металевий дротовий тримач.
За допомого кілочка проводять ремонт протекторної частини шини, а також плечової. Пошкодження в шині, що відремонтоване ніжкою грибка, герметичне і надійно захищене від потрапляння в прокол багнюки, вологи й каміння.
Ремонт проколу кілочком 251-1UL має бути здійснено тільки подвійним методом — разом з кордовим пластирем або латкою. Це потрібно для запобігання подальшого збільшення пошкодження, оскільки саме кордовий пластир несе основне навантаження.
Перед встановленням кілочка 251-1UL прокол обов'язково потрібно обробити карбідною фрезою арт. 271 або арт. 271P (їх вибір залежить від товщини шини та, відповідно, глибини каналу проколу). З проколу видаляється пошкоджений корд. Ця дія дозволяє уникнути розриву кілочка при встановленні. Також це забезпечить рівну внутрішню поверхню проколу і, як наслідок, більш щільне прилягання та приклеювання до неї кілочка, запобігаючи просоченню повітря через пошкодження. Підготовлений прокол має бути 8 мм діаметром.
При цьому швидкість обертання фрези під час підготовки проколу не повинна бути більшою за 1200 об/хв. Тоді гума в проколі не оплавляється, що гарантує міцне з'єднання поверхні ремонтного матеріалу (грибка або кілочка) із внутрішньою поверхнею каналу проколу при застосуванні клею (рідини для холодної вулканізації).
Діаметр кілочка трохи більший за діаметр підготовленого проколу, тому що в процесі встановлення прокол кілочок розтягується і стає тоншим, а коли ми його відпускаємо, то завдяки властивостям гуми, він прагне своєї вихідної товщини і щільно прилягає зсередини до стінок підготовленого проколу.
2 114.58 ГРН
Діаметр
8 мм
Довжина
100 мм
Довжина робочої частини
55 мм
Максимальна швидкість обертання
1600 об/хв
1 552.32 ГРН
Діаметр
8 мм
Довжина
75 мм
Довжина робочої частини
40 мм
Максимальна швидкість обертання
1600 об/хв